Metoda projektów ,,Poznajemy tajemnice powietrza”.

20160317_092423

Realizując założenia innowacji pedagogicznej ,,Cztery żywioły- cztery podróże” , dzieci z grupy ,,Obserwatorów” poznały kolejny żywioł: powietrze. Przedszkolaki zapoznały się ze znaczeniem oraz właściwościami powietrza i wiatru. Z wielkim zainteresowaniem i zaangażowaniem uczestniczyły w zabawach badawczych, podczas których mogły eksperymentować, odkrywać i wyciągać wnioski z przeprowadzonych doświadczeń. Zabawy z powietrzem bardzo podobały się dzieciom.

20160317_085652 20160317_090057 20160317_090138 20160317_090237 20160317_090337 20160317_090352 20160317_090401 20160317_090437 20160317_090446 20160317_090519 20160317_090528 20160317_090931 20160317_091012 20160317_091020 20160317_091253 20160317_091619 20160317_091646 20160317_092054 20160317_092101 20160317_09211020160321_10140820160321_101134